Genom att besöka vår webbplats samtycker du till vår integritetspolicy för cookies, spårningsstatistik mm.
För återförsäljare baserade utomlands som säljer produkter som ska skickas i Storbritannien, kan vi hantera dina ordrar för din räkning. Du förser oss helt enkelt med varorna och/eller meddelar oss om en beställning och vi i vår tur skickar detta vidare till önskad adress. Paket skickas i allmänhet inom 24 timmar, undantag är helger och veckoslut
Med ditt servicekonto bestämmer du själv vad du vill göra med repektive korrespondens. Vi ger dig en sinnesfrid så att känsliga handlingar hanteras med största omsorg.
Vår säkerhetsavdelning garanterar att det finns ingen möjlighet till att dina dokument hamnar i orätta händer. Du kan välja arkivering av brev eller en fragmentering dvs. att vi kort och gott strimlar dina brev, tillintegör och kastar resterna av breven.
Snabbt och enkelt, du laddar upp efterfrågade dokument. Vi skapar kontot inom 24 arbetstimmar. Sedan kan du ta emot brev på din nya gatuadress eller boxadress.
Kostnader för vidarebefordran av post varierar beroende på var posten ska skickas. Ett kostnadseffektivt sätt är att skicka post med vidarebefordran till en av våra gratis postlådeadresser och ett alternativ är att välja pay-as-you-go. Se prislista för mer information.
Varje konto har en särskild Courier Point-adress, ditt paketen skickas till. Vi kan vidarebefordra paket eller gruppera flera leveranser för frakt eller lagra paketen tills du bestämt vad som ska göras. För mer information, se Vidarebefordra Paket.
Vår vidarebefordran av post och paket är mycket flexibel. Du hantera dina brev och paket precis efter dina egna önskemål. Du ställer enkelt in detta på din plattform. Vi kan vidarebefordra dina brev till olika adresser. Du väljer om dina brev ska sparas, laddas ner, strimlas osv. Vi har dessutom en utmärkt support.