Vidarebefordra paket till valfri adress

En perfekt tjänst om du handlar eller säljer online i Storbritannien

Dedikerad postadress

Säkerställ levererans

Med vår tjänst vidarebefordra paket kan vi säkerställa att paket levereras säkert vart du än är, på resande fot eller utomlands.

Vidarebefordra paket åt företag

För företag som är baserade utomlands och säljer till brittiska konsumenter eller företag är vår tjänst, vidarebefordra paket, den perfekta lösningen. Gäller även om du också behöver en engelsk returadress. Då skickas eventuella returer till din dedikerade postadress, vi bekräftar mottagandet så att du kan återbetala varan eller byta ut den. Vi kan returnera varorna direkt eller lagra dem åt dig för att senare returnera flertal varor, du avgör själv vilket som skall göras. När du får ett paket meddelar vi dig via e-mail eller SMS.

Leverans ditt du begär

Dina paket skickas till din dedikerade postadress och vi meddelar dig via e-mail eller SMS om att paket emottagits. Därefter levererar vi ditt du begär.
Att vidarebefordra paket är den perfekta tjänsten för dig som bor utomlands, eller om du vill vidarebefordra paket till någon annan i England

Vidarebefordran av brev

Om du arbetar hemifrån, reser ofta i tjänsten eller befinner dig utomlands då kan traditionella postspeditionstjänster vara restriktiva och kostsamma. Med ditt dedikerade servicekonto bestämmer du själv vad som skall göras med varje post du erhåller. Du kan läsa, återanvända, förstöra eller vidarebefordra posten till valfri adress. När du får ny post meddelar vi dig via e-mail eller SMS. Du loggar in på ditt konto och instruerar oss vilka åtgärders som ska vidtas.

Svar på ofta förekommande frågor

SPOFF

Tjänsten vidarebefordran av paket kan även användas av ”internationella kunder” som vill köpa produkter från Storbritannien och få produkten, skickad till det land man befinner sig i.

Din dedikerade Courier Point-adress ingår grats. Du betalar helt enkelt per artikel. När du är inloggad kan du använda vår fraktkalkylator för att räkna ut fraktkostnader.

Vi öppnar inte dina paket! Men med vår flexibla och fantastiska service väljer du själv hur vi skall gå tillväga. Vissa kunder ber oss att öppna paketen och skicka ett foto av innehållet, andra ber oss att packa om paketen, men det är alltid upp till dig vad vi ska göra.

Vi lagrar paketen i 30 dagar, helt gratis. Efter perioden utågår det en avgift. När du är inloggad kan du se prislistan för tjänsten, lagring av paket.

Alla länder, var som helst i hela världen…
JA! Använder du en egen budfirma kan du använda dem. Obs! Vi accepterar endast registrerade budfirmor.
I regel inom 24 timmar så får du tillgång till både tjänsten och din adress.

Om du är orolig för eventuella uppkomna skador kan vi öppna paketen och kontrollera innehållet för att säkerställa att det inte finns några skador före vi lagrar eller vidarebefordrar dina produkter.

JA! Alla paket kan spåras (tracking code) För objekt med högt värde eller paket som måste levereras inom en vis tid använder vi DPD eftersom deras avancerade spårning gör att du kan se exakt var dina paket är vid en viss tidpunkt.

Öppna konto online utan personligt besök!
Ett MasterCard ingår till företagskontot.